3D snimak

3D snimak

Translate

3 D fotografije Srbije

недеља, 15. јун 2014.

Laste u Dragačevu

Tokom leta boravim u Dragačevu gde pravim etno snimke.U jednom seoskom domaćinstvu rekoše mi da imaju laste u štali kod krava.Odmah sam tamo odjurio i zatekao divnu sliku.Na tavanici štale , ispod grede laste su imale gnezdo iz kojeg su virile glave pet žutokljunih mladunaca.Kroz otvorena vrata štale uletali su naizmenično mužjak i ženka , noseći insekte u kljunu.To se ponavljalo svakih 2-3 minuta.Mladunce su hranili po redu , sa leva na desno.Laste su uočile sevanje blica sa mojih foto aparata ali su nastavile da doleću i hrane mladunčad. Laste prave gnezda samo u štalama gde ima stoke , dok u praznim štalama stoje gnezda bez ptica.

Нема коментара:

Постави коментар

Sa moje prve izložbe 3D FOTOGRAFIJE

Sa moje prve izložbe 3D FOTOGRAFIJE
Izložba je bila otvorena u Šapcu od 16-26 septembra u galeriji KULTURNOG CENTRA , izazvala je veliko interesovanje građana a videlo ju je preko hiljadu posetilaca.